Fustolt lazacos-gombas gnocchi

Az uj szakacskonyv jol debutalt.:)Annyit valtoztattam, hogy a tagliatelle tesztat kicsereltem gnocchira. Amit nem en keszitettem ugyan, de annyira olcson kaptam, hogy kar lett volna pepecselni vele.:)



A receptet is megosztom, mert a csalad odaig volt erte.:)
Hozzavalok: 500 gr gnocchi
125 gr gomba
125 gr fustolt lazac
petrezselyem zold
citromle


Kifoztem a gnocchit az utasitas szerint.
Olajon kb. 5percig piritottam a felvagott gombat majd hozzaadtam a lazacot is. Addig piritottam oket,mig a lazac is "kifeheredett". Pici sot tettem csak ra,mert a lazac sos. Ratettem a creme fraichet, raszortam a petrezselyemzoldet es egy fel citrom levevel izesitettem meg. A kifott gnocchival osszeforgattam.

Megjegyzések

  1. Hát ez a kaja nálam 10es skálán 10est kapott!!!!

    VálaszTörlés
  2. Koszi Moha, de vard ki a hetveget a 10-zel,mert vannak meg tetelek a tarsolyomban erre a hetre :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése