Kinai zoldseges teszta

Egy konnyu kinai zoldseges tesztat ebedeltunk ma Mohaval. Merthogy szenkidrat nap van. Roppant egyszeru, roppant hamar kesz van es roppant finom.
Hozzavalok:
fel csomag spagetti teszta
1 sargarepa
fel fej lilahagyma
1 gerezd fokhagyma
15 dkg zoldborso
szojaszosz
Elkeszites.
1. Kifoztem a tesztat.
2. Felforrositottam a vajat es ratettem a Julienre vagott sargarepat, par perc mulva a vekonyra szelt lilahagymat, vegul a zoldborsot.
 3. Pici sot tettem ra, belereszeltem 1 gerezd fokhagymat.
4. Kb. 10 percig piritottam, hol kis langon, hol kozepesen. A repa kicsit roppanos maradt, de pont olyanra szerettem volna.:)
5. Vegul hozzaontottem a kifott tesztat, joool meglocsoltam szojaszosszal ( habar a szinen valami miatt nem latszik, pedig ez DARK szojaszosz) es mar be is lapatoltuk.

Megjegyzések