Olivas sonkatekercs tojasos uborkatalpon

A recept teljes egeszeben egyik kedvenc receptes oldalamrol, a Nosalty-rol szarmazik. Szilveszteri vendegvarokent szerepel, nalunk a szulinapi hideg eloetel-etvagyfokozo szerepet toltotte be. Hamar kesz van, roppant mutatos es nem utolso sorban meg finom is.
Hozzavalok 10 falatkahoz:
10 vastag szelet uborka
2 fott tojas
10 szelet vekony csirkemell vagy pulykemellsonka
dijoni mustar
10 kis kocka kaliforniai paprika
10 fekete olivabogyo
10 fogvajo

Elkeszites:
 Legalulra kerul az uborka. Ra egy szelet fott tojas. Egy csepp dijoni mustar. 
Kor alaku sonkat hasznaltam, kicsit felhajtottam az aljat, majd felcsavartam es fogvajoval rogzitettem a talphoz. A fogvajo aljara egy kiskocka kaliforniai paprika, a tetejere egy szem fekete olivabogyo kerult.
Lehet varialni,az eredeti recept zold olivat irt es majonezt, en fekete olivat es mustart hasznaltam. Igy is fincsi lett.

Megjegyzések