Rantott brokkoli

Az en szivemhez a brokkoli mindig is kozelebb allt, mint a karfiol. Annak ellenere, hogy brokkolibol valahogy nagyon keves etelt szoktam csinalni. Nekem ok a karfiollal megis olyan egyformak:csak  az egyik feher, a masik zold.
Szeretem a karfiollevest, a rakott karfiolt, a rantott karfiolt, sot karfiolos krumplipuret is csinaltam mar. 
De valahogy a brokkoli sokkal jopofabb. Ezert ma bepaniroztam.:)
Hozzavalok: 
kb. 30 dkg brokkoli
liszt
1 tojas
zsemlemorzsa

Elkeszites:
1. Vegetas vizben 5 percig foztem a rozsakra szedett brokkolit.
2. Utana bepaniroztam a hagyomanyos modon: liszt, tojas, zsemlemorzsa.
3. Olajban kisutottem.
( Az olajba dobtam 2 vekony gerezdekre vagott fokhagymat is, es par masodpercig sutottem, amig eppen csak el nem kezdett pirulni. Nem tovabb,mert akkor keseru lesz.)
Krumplipurevel talaltam.

Megjegyzések

  1. Soha nem jutott eddig eszembe a brokkolit kirántani. De nem rossz ötlet :-)!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése