STEAK

Életem első steakje. Nyilván nem tökéletes. Mondjuk időm sem volt ma belemerülni a steaksütés rejtelmeibe és receptek után kutatni,így végtelenül egyszerű lett,
Hozzávalók:
3 szelet marha steak
só, bors
grill fűszerkeverék
olaj

Elkészítés:
1. Sózzuk, borsozzuk, fűszerezzük a húsokat. ( Persze a legjobb, ha napokig csücsülnek a pácban, de nekem most erre sem volt időm...)
2. Egy serpenyőben hevítsünk olajat és oldalanként 2-2 percig süssük, plusz 1-1 extra percet a well done-ért, vagyis, hogy ne legyen véres a közepe. Én még 1-2 extra percet azért adtam neki a biztonság kedvéért, dehát köztudott, hogy az én drágám mindent feketén szeret, miért épp a marha hús lenne ezalól kivétel???
Hát ennyi a nagy történet. Legközelebb, ígérem, valami frappánsabb megoldást választok.:)


Megjegyzések