Hortobágyi epres palacsinta

Igen, én is tudom, hogy a hortobágyi palacsinta húsos!!!!!!!!Kivéve, amikor Hortobágyiné epres palacsintát készít!:)) Köszi a receptet Edus:)))Jelentem, ízlett az uramnak is:) Igaz, én nem vaníliás, hanem banános pudinggal készítettem,mert nem kaptam vaníliásat....Ki hitte volna, hogy a vaníliás pudingport a legnehezebb beszerezni...
Hozzávalók:
20 db palacsinta
5 dl tej
1 csomag pudingpor 
4 ek. cukor

Az eperszószhoz:
fél kiló eper
10 dkg cukor
1 citrom leve
fél dl víz
1 ek. étkezési keményítő

Elkészítés:
1. A palacsintákat kisütjük.
2. Megfőzzük a pudingot. ( Ugye nem baj, ha nem írom le, hogy hogy kell:))
3. Az epret megmossuk és apró kockákra vágjuk. Megszórjuk a cukorral és a citromlével,majd félórát állni hagyjuk.
4. Ráöntünk fél deci vizet és hozzáadjuk a keményítőt és pár percig forraljuk.
5.A palacsintákat megtöltjük a pudinggal és tetszőlegesen feltekerjük/ összehajtjuk. Az elkészült palikat az eperszósszal leöntve tálaljuk.
Jó étvágyat!:)



Megjegyzések

  1. Örülök, hogy ízlett Nektek is! Majd még küldök a kedvenc receptjeimből!
    Puszi:Edus

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése