Csirkés-rucolás penne

Van nálunk a cégnél egy kaja: penne al pollo zafferano. Nem kóstoltam, de jól néz ki: penne csirkemellel, szép sárga sáfrányos szószban, spenóttal. Eldöntöttem, hogy én azt megcsinálom. El is indultam tegnap sáfrányvadászatra. Találtam is, ki is csengettem a 3,5 fontot nagy dühösen a 4 grammért....Aztán itthon kicsit olvasgattam erről a sáfrányról.A világ legdrágább fűszere- ja, így már OK is a 3,5 font a 4 grammért.Azért árulják ekkora kiszerelésben,mert ennél nagyobb mennyiségben mérgező, HALÁLOS!!! Na nekem sem kellett több, abban a pillanatban eldöntöttem hogy az én tésztámat nem sáfrány fogja sárgára színezni, hanem curry... Aztán derült még ki róla egy s más: terhes nők nem fogyaszthajták,mert vetélést okoz. Nálam meg ezt sosem lehet tudni:)) Na jó, viccen kívül,nem lett penne zafferano. Lett helyette viszont ez. Az ízéről nem tudok nyilatkozni,mert momentán nem érzek ízeket, olyan beteg vagyok, de az uram azt mondta, nagyon finom lett. Tegnap mikor hazaért, 5ször kóstolta meg!!!!!!,mert edzés előtt nem akart vacsorázni. :)

Hozzávalók:
fél csomag penne
1 csirkemellfilé
3 dl tejszín
színezésnek sáfrány ( bátrabbaknak) vagy curry ( paragépeknek)
ízlés szerint rucola

Elkészítés:
1.A tésztát kifőzzük.
2. A csirkemellet megtisztítjuk, kis kockákra vágjuk.
3. Kevés olajon fehéredésig pirítjuk. Sózzuk, majd fedő alatt puhára pároljuk.
4. Felöntjük tejszínnel és hozzáadjuk a színezőanyagot.:) Kis lángon kevergetve szósz sűrűségűre főzzük.
5.A kifőtt tésztával összeforgatjuk és végül a rucolát is hozzáadjuk.

Megjegyzések