Debütál a cupcake állvány


Hogy az én Picim mindig kitalál valamit.:)Kaptam Tőle azt a csodás könyvet a szülinapomra. Pár nappal utána szóltam neki, hogy rendeljen az Amazonról ( ez itt a reklám helye, mert szeretjük az Amazont) cupcake állványt nekem. Még régen kinéztünk egy nagyon szépet a Mohával. Abbamaradt a dolog, nem nézett utána....Aztán 2 napja bedobott a postás egy levelet, hogy csomagunk van, de túl nagy volt, nem tudták bedobni, be kell érte fáradni a Delivery Office-ba. Egyből felhívtam, hogy már megint mi a bánatot rendelt?Azt mondta képkeretet, amibe autós képeket akar tenni és kitenni a falra....Jesszusom. De menjek el érte a postára. Jó hát elmentem. És este mire hazaértem, a cupcake állvány fogadott itthon:) Még a szülinapomra meg kellett volna érkeznie, de kicsit késett:) De parádésan szép, nagyon tetszik. Csak egy kicsit szebb cupcake-eket kellene bele tenni. Ez most sima vaniliás cupcake, vajas krémmel a tetején. A krém felét fehéren hagytam, a másik felét rózsaszínre színeztem. 1-2 rózsaszín és fehér glitter, és kész is:)







Megjegyzések