Sárgabarackos cheesecake falatkák


Mivel a facebookon nagy népszerűségnek örvendtek a mai mini sárgabarackos cheesecake-jeim, gyorsan feldobom a titkos receptet, hogy még a versenyre is el lehessen készíteni.:)
A múltkor vettem egy 200 cupcake és mini cake címre hallgató könyvet, abban volt a recept. Hát megláttam és beleszerettem, annyira ééééédesek. Ezek is a szilikonos cupcake-formában készültek. A recept alapján a mennyiség 16 mini cheesecake-re elég, de ahhoz még az enyémnél is kisebb formát használt. Nekem 9 db cheesecake-em lett a normál szilikonos cupcake formával dolgozva.


Hozzávalók: 
50 gr digestive keksz ( hogy a cheesecake-hez otthon milyen kekszet lehet használni, passz...)
15 gr olvasztott margarin
100 gr kristálycukor
4 db sárgabarack
200 gr Philadelphia vagy más krémsajt
75 gr görög joghurt ( gondolom bármilyen jó)
1 tojás


Elkészítés:
1. Tegyük a kekszet egy zacskóba ( én a visszazárhatós fagyasztóba tehető zacskót használtam) és egy nyújtófával addig üssük teljes erőből,míg el nem porlad az összes keksz. (Jelentem, ezt Jamie Olivertől tanultam:))
2. Öntsük a kekszet egy tálba és adjuk hozzá az olvasztott margarint, keverjük alaposan el. A kekszes masszát osszuk el a 9 cupcake forma alján és egy kiskanál segítségével alaposan nyomkodjuk bele.Kb. 1/3-ig legyen a forma a keksszel.
3. 50 gr kristálycukrot 6 ek. vízzel forraljunk fel egy kis lábasban, míg a cukor el nem olvad. Adjuk hozzá a megmosott, kimagozott, félbevágott sárgabarackot és pár percig kevergessük. Ne várjuk meg, hogy szétessen a barack, épp csak járja át a cukorszirup. Pici vizet még adhatunk hozzá, ha szükséges.
4. A maradék 50 gr cukrot keverjük ki a krémsajttal,a joghurttal és a tojással simára. Tegyünk a kekszes rétegre 3 evőkanálnyit a masszából.
5. 180 fokra előmelegített sütőben 15 percig süssük. Mikor teljesen kihűltek,akkor fordítsuk meg a formákat és óvatosan emeljük ki belőle a cheesecake-eket. Minden cheesecake tetejére 1-1 fél barackot helyezzünk.



Megjegyzések

  1. az ilyen kekszes cuccokhoz én a győri zabfalatokat vagy jobb napokon hobbits kekszet szoktam használni :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Szofika!
    Nagyon megtetszettek a krémsajtos kis falatkáid, úgyhogy elkészítettem őket, igaz elég sok mindent átvariáltam rajtuk, de akkoris tőled származott az ihlet!:)
    ha gondolod, lesd meg őket a blogomban : http://angisutfoz.blogspot.com/2011/08/barackos-kremsajtos-icipici-tortak-hazi.html

    Üdv: Angi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése