Ijesztő habkoponyák-Halloweeni őrület Part III.

A Halloweeni rémisztő sütigyűjtemény utolsó versenyzői.
Mindössze 1 tojásfehérjét használtam el hozzájuk és 5 dkg porcukrot, na meg egy csipet sót.
Eredetileg nem koponyának, hanem szellemnek készültek, de valahogy nem akart ebből az 1 tojásfehérjéből készült hab olyan állagot ölteni, hogy kiskanállal csúcsos kis szellemeket tudtam volna halmozni a sütőpapírra, így beletöltöttem egy zacskóba és 7 kört kreáltam belőle.
150 fokon kezdtem sütni, majd mikor megrepedt a teteje ( nálam állandóan ez a téma, vajon megreped-e a süti teteje vagy nem?:))) akkor lekapcsoltam 100 fokra és még úgy szárítottam nyitott sütőajtónál. Hogy meddig, fogalmam sincs... Úgy félórát tölthettek a kopik a sütőben.
Fekete ételfesték híján egy kis kakaóport kevertem ki vízzel és egy fogpiszkáló segítségével díszítettem ki őket. Feketén nyilván ijesztőbb lett volna, dehát ez így sikerült. Így aztán 3 rémségem lett Halloweenra,meg egy töklámpás, hála a Picimnek.:)


Megjegyzések