Fusilli alla rusticana

Nyilván látszik a képen, hogy NEM az én konyhámban készült. Egyrészt, ha lenne ilyen menő borospoharam, már villogtam volna vele :) Másrészt a háttérben felsejlik egy gyerek etetőszék és hát az sem a mi lakásunk szerves tartozéka. 
Kérem szépen, bébiszittelni voltam ma, életemben először, egy 5 nap híján 1 éves kislányt. Anyukája elutazott hétvégére és engem kért meg, hogy segítsek be a hugának, akinek meg el van törve a karja, így elkél a segítség.Univerzális nanny voltam, aki még vacsit is főzött a csapatnak.
Prezzoban volt egyik kedvenc kajánk K-val ez a pasta. Habár ő még ott dolgozik és eheti, én viszont már nem, megegyeztünk, hogy akkor lekoppintom. Jelentem, jól sikerült.:)



Hozzávalók ( 4 személyre)
1 csomag ( 500 gr) fusilli tészta
3 csirkemellfilé
pár szelet füstölt bacon
1 fej lilahagyma
1 sárga kaliforniai paprika
1 piros kaliforniai paprika
5 dl fokhagymás paradicsomszósz
2 dl tejszín
friss rozmaring
só, bors, olívaolaj
parmezán

Elkészítés:
1. A tésztát a szokásos módon főzzük ki.
2. Egy serpenyőben kevés olívaolaj pirítsuk le a julienre vágott kaliforniai paprikát és tegyük félre.
3. Vegyünk elő egy másik serpenyőt: ebben olívaolajon pirítsuk le az apróra vágott lilahagymát, adjuk hozzá a felkockázott bacont és a vékony csíkokra vágott csirkemellet. A hús fehéredéséig pirítsuk. Sózzuk, borsozzuk.
4. Öntsük rá a paradicsomszószt és a tejszínt és adjuk hozzá az előzőleg elkészített paprikát is.
5. Addig főzzük közepes lángon, míg a hús teljesen meg nem puhul.
6. Végül apróra vágott friss rozmaringot is szórjunk bele.

 7. A kifőtt tésztára szedjünk a szószból és álaláskor reszeljünk rá frissen parmezánsajtot és 1 rozmaringágat csücsültessünk az ételünk közepébe.



Megjegyzések

  1. Nagyon guszta! Úgy néz ki ma tényleg mindenkinél tészta van:))

    VálaszTörlés
  2. Köszi Emi:) A fotó nem a legjobb, de már éhes volt a csapat az egész napos babysittelésben, nem akartam húzni az idegeiket a szokásos 30-40 ételfotóval:)

    VálaszTörlés
  3. Mivel fusilli, érdemes teljesen összekeverni a rusticana raguval, úgy jön ki jól az íze.. Viszont a Penne Zafferano sem rossz, én most arra váltottam a prezzo-ban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Csabi :)Én már Zizzire váltottam a Prezzot, a kaja is jobb :)Amúgy zafferanot én is szerettem, no chillies :D

      Törlés

Megjegyzés küldése