A hét gasztrobloggere...

Nagyon örültem, mikor pár hete megkeresett Nóra a Nosaltytól, hogy rám gondoltak, mint április egyik gasztrobloggerére, lenne-e kedvem cikket írni. Naná, hogy lenne!:))
Hosszas gondolkodás után mini cheesecake-et, mini mousse cake-et és mini brownie-t készítettem.
Minden elolvasható a Nosaltyn, itt a cikk.

Megjegyzések

  1. Örülök, hogy elsőként gratulálhatok az én konyhatündéremnek!:GRATULÁLOK, ÜGYES VAGY!

    VálaszTörlés
  2. Tökjó! Gratula! :) Majd megnézem a Nosalty cikket is ;)

    VálaszTörlés
  3. Juhuuu-juhuuu, gratulálok itt is:) Miss Nosalty:)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Jó kis cikk lett, és tetszenek a sütik.:))

    VálaszTörlés
  5. Én is elolvastalak:)Gratula! Nagyon jó a cikk is és a mini sütik is. Mind megenném őket:)

    VálaszTörlés
  6. Sütni mindig is tudtál,de amit fényképezésben fejlődtél ehhez a cikkhez,na én ahhoz gratulálok:)Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mohikám, igyekszem abban is fejlődni :)))Pufi

      Törlés

Megjegyzés küldése