Narancskrémes rolád

 Anyu mostanában nagyon kritikus a sütijeimmel kapcsolatban, vagy csak mostanában mindent elrontok???
Ma meglátta ezt a roládot és azt mondta, kicsit "szalonnásnak" tűnik...Erre mondom én azt, whatever, felposztolom. Tudjátok,én nem csak a szépet meg a jót, hanem a csúnyát meg a rosszat is felteszem, az ember mindig tanul és mindig hibázik.De ez a blog így hiteles.
Szóval a tésztát talán ne ez alapján a recept alapján készítsétek, ha esetleg valaki kedvet kapna ( biztos mindenkinek van bevált piskóta receptje, apropó, kommentben várom őket szeretettel:)), viszont a töltelék elég ízletes lett és a fotókkal is úgy-ahogy ki vagyok békülve, úgyhogy azért mégis, na....


Hozzávalók 1 roládhoz:
A tésztához:
5 tojás
4 ek. liszt
1 ek. holland kakaópor
5 ek. cukor

A krémhez:
1 csomag vaníliás pudingpor
4 ek. cukor
3 dl narancslé
kandírozott narancshéj


Elkészítés:
1. A tojásokat szétválasztjuk. A fehérjét kemény habbá verjük.
2. A tojássárgákat alaposan kikeverjük a cukorral, hozzáadjuk a lisztet és a kakaóport, végül óvatosan beleforgatjuk a tojáshabot.
3. Sütőpapírral bélelt gáztepsibe simítjuk a masszát és 160 fokra előmelegített sütőben készre sütjük.
4. A pudingot megfőzzük ugyanúgy,mintha tejjel készítenénk, csak ezúttal narancslével. Egy sűrű, kocsonyás, zselészerű anyagot kell kapnunk. Belekeverjük a kandírozott narancshéjat és félretesszük hűlni.
5. A piskótát lefejtjük a sütőpapírról, megkenjük a narancskrémmel és egy vizes konyharuha segítségével szorosan feltekerjük.
Ezennel a rolád el is készült. 



Megjegyzések

  1. Szalonnás?:) Nem tudom milyen lehet az, de én megkóstolnám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hogy olyan száraz, kemény, állatólag, Anyuci szerint :)

      Törlés
  2. én sem tudom milyen a szalonnás, de azt is szeressük:) Amúgy én is úgy vagyok vele, hogy sokszor felteszem amit nem sikerült 100%-ra összehozni, én is tanulok belőle, meg esetleg más is. Az én piskóta receptem az a Victoria Sponge alapjén szokott működni:20 dkg vaj, 20 dkg cukor, 20 dkg liszt, 4 tojás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Erika, akkor legközelebb kipróbálom ezt. Gondolom ha kakaósra csinálom, akkor annyival kevesebb liszt, amennyi kakaóport teszek bele, ugye??

      Törlés
    2. hááát azt nem tudom, úgy még nem csináltam....de biztos arányaiban kevesebb liszt kell bele..:)

      Törlés
  3. Szívesen megkóstolnám, nekem tetszik! A tölteléket egészen biztosan megjegyzem magamnak.
    Piskóta nálunk a 6 ek liszt-cukor-tojás(db) kombó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezt a kombót használtam, csak ötösével.Mégis ilyen kis nyomi lett. De amúgy isteni meg nem is száraz, csak nem szép:(

      Törlés
  4. Hűűű ez brutál lett anyukám:) Pont holnap teszem fel a tökéletes kakós piskóta tésztám:) Fotót már raktam fel FB-ra nézd meg:) Még liszt sincs benne:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése