Rizsescsirke

Hogy honnan jutottam ma ez az étel eszembe, amikor már vagy 10 éve ettem utoljára, nem tudom, de úgy keltem ma fel, hogy jajjj, de ennék rizsescsirkét. Anyuci csinált nagyon finomat régen ( nyilván még most is, csak sajnos nem nekem:((, de ő nem csirkemellből, hanem pici kis szárnyakból csinálta. Én most csirkemellkockákat tettem bele, de az otthoni ízvilág megvan. Nosztalgia, honvágy...


Hozzávalók:

2 csirkemellfilé
25 dkg rizs
5 db TV paprika
1 vöröshagyma
2 csirkehúsleveskocka (ejnyebejnye:)
só, bors
petrezselyemzöld


Elkészítés:

1. Az apróra vágott vöröshagymát egy lábosban üvegesre pirítjuk.
2. Hozzáadjuk a megtisztított, felkockázott csirkemellet és fehéredésig pirítjuk. Kicsit sózzuk, borsozzuk.
3. Ezután hozzáadjuk a kockákra vágott paprikát és pár percig még együtt pirítjuk.
4. Rászórjuk a rizst, rádobjuk a csirkekockákat és felöntjük annyi vízzel, amennyi ellepi.
5. Fedő alatt pároljuk, időnként megkavarva, szükség esetén vízzel pótolva addig, míg a rizs teljesen meg nem puhul.
6. A legvégén apróra vágott petrezselyemzöldet keverünk bele és tálalunk.


Megjegyzések