JÁTÉK:)))


Eljött a JÁTÉK ideje, tegnap elértük a 150 like-ot, köszönöm mindenkinek!
Úgyhogy most játékképpen egy "Szofikás Vacsoracsatá"-ra hívlak Benneteket!!
Szerintem ismertek már mindannyian annyira, hogy ne legyen nehéz:)
Játsszuk azt, hogy vendégségbe megyek Hozzátok ( mondjuk vacsorázni:)).
Írjátok meg nekem, hogy mi lenne az a 3 fogásos menüt, amivel Szofikát várnátok...És azt is írjátok meg, milyen ételt, sütit vigyen Szofika a házigazdának.
A játék határideje július 5. 
A menüsort a Facebookon várom szeretettel. (tudom, van aki nincs fent, attól itt, kommentben)

És hogy mit lehet nyerni?

A szerencsés nyertest ÉN látom vendégül egy 3 fogásos vacsorára, mégpedig augusztusban, otthon Magyarországon-vagy pedig itt Londonban bármikor.:)

Játékra fel :))))


Megjegyzések

  1. Micsoda ötlet! Agyalok rajta, hogy mivel vendégelnélek meg, majd jövök vele:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emikém, várom nagyon:)))

      Törlés
    2. De jó játék!:) Majd én is még gondolkozom:) Londonban még nem jártam...:)

      Törlés
  2. Remélem mi amúgy is találkozunk, úgyhogy nem játszom:) Na jóóóó DE:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése