Almás-diós piskótatorta

Szóval ott tartunk a történetben, hogy piskóta-láz van. Reggel 10-kor, munka előtt  sütöttem ezt a gyors piskótát. A kollegáim persze nagy szemekkel néztek, mikor délben betoppantam, hogy ezt még tegnap éjjel sütöttem, miután bezártunk?:) Neeeem, dehogy, ma reggel, még meleg!!!De hánykor keltél, hatkor?Vicceltek?10-kor!Tészta 10 perc alatt bekever, 20 perc alatt megsül, addig smink-haj, és 11-kor már indultam is otthonról a gőzölgő almás-diós piskótával.:) Persze csak felével, mert a másik fele Zének az adagja, aki noha nem szereti az almát, csak az üres tortatál fogadott mikor hazaértem.:)


Hozzávalók:
4 tojás
80 gr liszt
80 gr cukor
70 gr durvára vágott dió
1 db alma kis kockákra vágva


Elkészítés:
1. A sütőt előmelegítjük 160 fokra. A tortaforma alját kibéleljük sütőpapírral. ( Süthetjük tepsiben is vagy bármilyen alakzatban, a forma alját mindenesetre sütőpapírral béleljük ki.)
2. A tojások fehérjét verjük nem túl kemény habbá a cukorral, a sárgáját pedig habosítsuk fehéredésig.
3. Forgassuk össze a 2 tojáshabot, szitáljuk bele a lisztet és néhány laza mozdulattal keverjük össze.
4. Öntsük a masszát a formába, szórjuk meg a tetejét durvára vágott dióval és az almakockákkal és kb. 20 perc alatt süssük készre.



Megjegyzések