Színes-szives tésztasaláta

Szokás szerint zsúfolásig volt a bőröndöm vasárnap,mikor jöttünk vissza Londonba: dió, mák, pirospaprika, házikolbi..Ezek mindig vannak a csomagban. Anyu azért előállt egy csomag szív alakú tésztával, hogy ezt azért csak vigyük már el, jó lesz Valentin-napra.:) Bevágtam a bőröndbe egyből. Nem akartam hozzá se paradicsomos, se tejszínes szószt, nehogy eltakarja ezt a szép szív alakú tricolor tésztát, így tésztasali lett belőle. Drága nővérkém, Mohi, alias Tündérsüti a bloggervilágban, igazi tésztasali-mester. Most is készített, kétszer is, amíg otthon voltunk. Szóval tőle kaptam kedvet a tésztasalihoz is, meg az ízesített olívaolajhoz is. Mohi azt hiszem fokhagymást és chilis-t használt,én ma egy bazsalikomost vettem és jelentem, nagyon jó.:)
Szóval ezzel a tésztasalival vártam Zét ma Valentin-napon :)


Hozzávalók:
25 dkg szív alakú tészta
3 szál füstölt virsli
4-5 szelet füstölt pulykasonka
kis doboz konzerv kukorica
4-5 szem koktélparadicsom
néhány karika uborka
fél sárga kaliforniai paprika
néhány szelet sajt
2 szelet pármai sonka
bazsalikomos olívaolaj


Elkészítés:
1. A tésztát a szokásos módon kifőzzük.
2. A virslit megsütjük, felkockázzuk.
3.A sonkát, sajtot, paradicsomot, paprikát, uborkát felkockázzuk.
4. Minden alkotóelemet egy tálba öntünk, hozzáadjuk a kifőtt tésztát és pár evőkanál bazsalikomos olívaolajjal összekeverjük.
5. Néhány órára hűtőbe tesszük.

Önmagában is nagyon fini, de az én nővérem mindig süt hozzá rántott sajtot, nekünk úgy az igazi. :)



Megjegyzések

Megjegyzés küldése