19.SAD! Felhívás!

Engem ért a megtiszteltetés, hogy a SAD! 19. fordulójának háziasszonya legyek,IldiKokkitól kaptam a stafétát, amit ezúton is nagyon-nagyon köszönök :)

A SAD! ( Süss!Alkoss!Díszíts!) egy virtuális gasztrojáték, a házigazda fordulónként változik,az általa kiválasztott témában pedig sütnek a lelkes résztvevők!
Az előző fordulók témáit és házigazdáit itt olvashatjátok!

Sok ötletem volt a mostani témát illetően, sajnos egyet-kettőt lelőttek már a korábbi fordulókban, végül nagy nehezen úgy döntöttem, legyen a 19. forduló témája:

" DIÓ VS MÁK"

Az emberek alapvetően 2 csoportra oszthatók: a diópártiak és a mákimádók. Jómagam az első csoportba tartozom, az utóbbi időben jöttem rá, hogy élek-halok mindenért, ami diós, életem párja pedig a mákkal van ugyanígy.
Itt az ősz, közeleg a Karácsony is, most van szezonja a diónak is, a máknak is. 
Lássuk akkor, hogy ki győz, a dió vagy a mák? Melyik a népszerűbb? Melyikből tudunk hagyományosabb vagy épp egyedibb, különlegesebb desszertet, sütit, tortát, fagyit varázsolni az asztalra?
Jöjjön tehát minden, ami mákos vagy diós, a kikötés csupán annyi, hogy a süti diós / mákos mivolta ne annyiban nyilvánuljon meg, hogy egy szem dióval díszítünk egy sütit, hanem az elkészült remekmű teljesen a dióra/ mákra épüljön, az domináljon benne.


A határidő:
2013. november 12. éjfél ( greenwich-i idő szerint)

Amit kérek szépen:
-1 db fotó az elkészült műről és a blogbejegyés linkje, ami ezután a bejegyzés után kell, hogy szülessen, szőrösszívű leszek, korábbi bejegyzéseket nem fogadok el .
Aki nem rendelkezik bloggal, 1 db fotót és receptleírást küldjön, amit majd vendégposztban közzéteszek.
-témamegjelölést, hogy mi lenne a 20. SAD témája, ha Neked adnám át a stafétát!

Ide várom a sütiket:

giuditta.guide@gmail.com
Tárgy: 19.SAD

Kérek szépen mindenkit, aki szeretne részt venni a játékban, hogy a bejegyzéshez hagyjon kommentet! Köszönöm!
Akkor induljon a buliiiiiii!!!!!!

Megjegyzések

  1. Ez annyira tetszik nekem, hogy újra jövök! :)

    VálaszTörlés
  2. Vmit erezhettem, tegnap vettem diot, hogy ugyis kelleni fog ... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötlet, aktuális is, jövök én is! :)

    VálaszTörlés
  4. Jópofa ötlet. Jönni fogok :)

    VálaszTörlés
  5. Én is, én is! Én mindkettő imádó vagyok, az a baj! A flódni nagy kedvencem, amiben mindkettő íz megtalálható! :3 :))))))

    VálaszTörlés
  6. Aktuális és klassz ötlet :) Jövök!

    VálaszTörlés
  7. Szuper, mindenképpen jövök én is:)

    VálaszTörlés
  8. Jövök majd én is:)

    VálaszTörlés
  9. Mindkettőt imádom, úgyhogy jövök! :)

    VálaszTörlés
  10. Én is jövök. Nem is tudok hirtelen választani - de nem is kell- , mindkettőt szeretem.

    VálaszTörlés
  11. Én, mint mákimádó ÉS diópárti is szeretnék mindenképp játszani :D A kivétel erősíti a szabályt ugye ;)

    VálaszTörlés
  12. Hmm, dio vagy mak? Fogos kerdes. :) En is szeretnek jatszani! :)

    VálaszTörlés
  13. Szuper téma, én is itt leszek! :) Szofi, azért is kereslek, hogy a Blogkóstolós blogodban találtál-e végül neked tetsző receptet a sok torta között vagy találjak valami más megoldást? Én vagyok a hibás, olyan sokféle torta volt felsorolva íz szerint is és nem kattintottam rá mindegyikre hogy valahol csak kép van. Azért vannak ott receptek is, de kérlek szólj ha problémát okoz a választás! Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi Zsuzsa,de megoldom!Miutan a tortakat kilottem,maradt par recept,szerencsemre 1 van ami meg tetszik is :D szoval nem lesz nehez valasztanom,ne varialjunk miattam :)nagyon koszi :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Köszönöm! :) Örülök, hogy találtál valami neked tetszőt. :)

      Törlés
  14. Szuper téma! Én is jövök! :D

    VálaszTörlés
  15. Én is jövök! Kaptam egy rakás diót, úgyhogy tuti diós lesz és dió pártiak vagyunk, bár a mákot sem vetjük meg. :)

    VálaszTörlés
  16. Jövök én is. :) Mindkettőt szeretjük, majd meglássuk melyik győz. :D (Esetleg lehet diósat és mákosat is hozni, vagy szigorúan kell választani? )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okki,annyi receptet kuldesz amennyit szeretnel :)

      Törlés
    2. Rendben, köszönöm. :) Ha az időm is engedi, akkor lesz mákos is és diós is. Nehéz lenne dönteni. :D

      Törlés
  17. Ez nekem való feladat, imádom mindkettőt!

    VálaszTörlés
  18. Hát,ez jóféle!Valamit kotyvasztok én is!!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon klassz téma, én is jövök :)

    VálaszTörlés
  20. Tökéletes téma az ünnepek előtt! Majd válogathatunk a finomságokban:-) jövök!

    VálaszTörlés
  21. Tetszik a téma, szívesen jövök én is :)

    VálaszTörlés
  22. Most kaptam egy szuper mákos receptet, az pont ide való lesz!

    VálaszTörlés
  23. Én is szeretnék jelentkezni.

    VálaszTörlés
  24. Én is részt veszek!

    VálaszTörlés
  25. Én is megpróbálom (O:

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. Én is szeretnék részt venni! :)

    VálaszTörlés
  28. Diósan vagy mákosan...de megpróbálom :)

    VálaszTörlés
  29. Még időben vagyok :) Ki is találtam, hogy mit készítek, mákosat, bár szeretem a diót is, hm fogós kérdés :)))

    VálaszTörlés
  30. Szia! Én is szeretnék játszani! Mindjárt küldöm is :)

    VálaszTörlés
  31. Délután küldöm a nemrég tanult kedvenc diótortámat!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése