Rántott sajt selection

Az én húsimádó uram meglepő módon rántott sajtot kért a szülinapjára. Rá is jöttem, hogy még sosem csináltam. Na nem mintha akkora vasziszdasz lenne, dehát mégis az első. :)
4 féle sajtot rántottam ki, igyekeztem mindegyiket más alakúra vágni és persze pontoztunk és sorrendet állítottunk fel. Mi, akik rántott trappistán kívül eddig mást nem ettünk, én azt is vagy 15 éve az utolsót.
  Ez egy jó kaja na, valljuk be. 

Hozzávalók:
SAJT, SAJT és SAJT 
Nálunk most:
-edami
-Jarslberg ( kedvenc norvég sajt)
-füstölt sajt a lengyel bótból ( ez egészen magyaros ízvilágú volt)
-Camembert

liszt
tojás
zsemlemorzsa
só, olaj

Elkészítés:
1. A sajtokat tetszőleges méretűre, alakúra vágjuk.
2. Előkészítjük 1-1 tálkéba a lisztet, a sóval felvert tojást, a zsemlemorzsát.
3. Duplán bepanírozzuk a sajtokat: liszt, tojás, liszt, tojás,zsemlemorzsa.
4. Bő olajban mindkét oldalát pirosra sütjük. 
Én először nagyobb lángon sütöttem, majd mikor megfordítottam, akkor kisebbre vettem.

TIPP:
Mindig csak annyit rántsunk, amennyit épp megeszünk: igazán 3 perc alatt kész van és valljuk be, a rántott sajt frissen az igazi. A megmaradt, bepanírozott sajtdarabokat nyugodtan fagyasszuk le.

Mindig azt hallottam, olvastam, hogy duplán kell panírozni, hogy tuti ne folyjon ki a sajt. Hát a vége felé már elfogyott a türelmem és volt amit csak 1-szer paníroztam,egyforna lett mind... Persze van aki jobban szereti vastagabb panírral,az nyugodtan duplázzon.

És a sorrendünk:
1. edami
2. füstölt sajt
3. Jarslberg
4. Camembert 



Megjegyzések