Bögrés mákos

Nem sütöttem lassan 1 hete...Gondoltam, ma virítok valami nagyot. Már körvonalazódott is egy nutellás-mascarponés történet, mikor Z elkezdett bögrés mákos után áhítozni...Nem akartam. Túl egyszerű, semmi extra, ráadásul mákos is. Valahogy mindig úgy indulok a mákos sütiknek, hogy én azokat nem szeretem, és mostanában mindig úgy végződik, hogy élek-halok értük. Ezzel is ez történt. Vaníliasodóval nyakon öntve- nálam a mákos süti a sodóval valahogy borsó meg a héja- abbahagyhatatlanul finom...
Latsia receptjét turbóztam tovább egy kis citrommal, vaníliával és Z kedvéért a havas hatást jóóó vastag vaníliás porcukorral értem el. Szép is, finom is.


Hozzávalók:
20x20 cm-es tepsihez:
csésze=250 ml

1 csésze liszt
1 csésze cukor
1 csésze darált mák
1 csésze tej
1 tk. sütőpor
50 ml olaj
1 citrom reszelt héja
pár csepp vaníliapaszta
1 tojás

Tetejére:
vaníliás porcukor


Elkészítés:
1. Egy tálban összekeverjük a száraz hozzávalókat, egy másikban a nedveseket. 
2. Összeforgatjuk a két tál tartalmát és sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük.
3. 180 fokra előmelegített sütőben tűpróbáig ( kb. 40 perc) sütjük.
4. Ha kihűlt, kockákra vágjuk, megszórjuk vaníliás porcukorral és önmagában vagy vaníliasodóval tálaljuk.



Megjegyzések

  1. Hmmm, imádós. Z tud valamit. :D Jók a fotók is, és most, hogy láttam a werk-képeket, már értem, miért ilyen jók. :) A profi varázsol. Ez van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ari vagy Dina,de a profitol nagyon messze vagyok! Az uram instrukcioit kovettem,de a fenyviszonyok nem voltak a legjobbak!

      Törlés

Megjegyzés küldése