Barack-mangó smoothie lenmaggal

Ma ismét továbbléptem smoothie ügyben. Szereztem lenmagot.Nekem eddig ilyenem nem volt itthon, hallottam róla persze, de most kicsit utánaolvastam.
A lenmag jótékony hatásairól itt van egy jó kis összefoglaló, a lényeg, hogy a reggeli smoothie-nkhoz ha hozzáadunk 1 teáskanálnyi őrölt lenmagot, az teltségérzetet okoz a benne lévő rostoknak köszönhetően, így később jöhet az ebéd :)



Hozzávalók:
1 nagy pohárhoz

csésze: 250 ml

fél csésze mangó, felkockázva
fél csésze őszibarack, felkockázva ( nálam konzerv, light szirupban)
fél csésze natúr görög joghurt
fél csésze zúzott jég
fél banán
1 tk. őrölt lenmag


Elkészítés:
1. Az egész lenmagot kávédarálón finom porrá őröljük.
2. Turmixgépbe helyezzük az összes hozzávalót, a lenmaggal együtt és addig turmixoljuk, amíg egynemű nem lesz. Ha sűrűnek találjuk, adjunk hozzá több jeget, vagy vízzel hígítsuk, nekem így volt pont jó.


Megjegyzések