Csokis marcipánszivecske

Hirtelen ötlet volt ez, igazából csak egy csokiba mártott marcipángolyót akartam Zének csinálni esti nasinak, de aztán meggondoltam magam, inkább kinyújtottam a marcipánt, szivecskéket szaggattam belőle és csokiba mártottam őket.
Kár, hogy nem 1 hete jutott eszembe, mert szuper kis Valentin-napi ajándék lehetett volna, de most is jó lesz. Akár tortadekorációnak is használhatjuk, egy szép csokikrémes torta tetején szerintem szuperül mutat:)



Hozzávalók:
17 db kis szivecskéhez

100 gr marcipánmassza
70 gr étcsoki
1 ek. olaj
porcukor a nyújtáshoz




Elkészítés:
1. A marcipánt porcukrozott felületen kb. fél centi vastagra nyújtjuk és kis szivecskéket szaggatunk belőle.
2. Az étcsoki 3/4-ét mikróban felolvasztjuk, majd hozzáadjuk az apróra vágott 1/4-ét és elkeverjük. ( Én csokicseppet használtam, így nem kellett a csoki apróra vágásával bíbelődni.) Mivel ez elég sűrű csoki volt, adtam hozzá 1 ek. olajat is.
3. A szivecskék felét megmártjuk a csokiban, szilikonos sütőlapra vagy sütőpapíros tepsire tesszük őket, mehetnek a hűtőbe, félóra alatt meg is dermed és már fogyaszthatjuk is vagy felhasználhatjuk kedvünk szerint.


Megjegyzések

Megjegyzés küldése