Piros turmix


A fogyókúrám eddig sikeres, lassan eltelik 2 hét, 2 kilót fogytam.
Elmesélem most, én hogyan csinálom.

Ami nincs:
-önsanyargatás
-bármilyen étel, alapanyag, hozzávaló megvonása
-éjszakai nagy zabálás
-nassolás

Ami van:
-több gyümölcs/ zöldség
-több hús, fehérje
-több mozgás 
-reggeli

Reggelire általában turmixot/ smoothie-t szoktam inni, eddig tejjel/ görög joghurttal készítettem, de ma egy kedves olvasóm ötletét megfogadva frissen facsart narancslével. Méghozzá vérnaranccsal,mert én azt imádom. Ritkán látni a boltokban, de ma pont szembejött és már tudtam is, hogy egy tűzpiros koktél lesz a reggelim.
Hozzáadott cukrot nem tartalmaz, 100% gyümölcsből készül és isteni.

Hozzávalók:
3 vérnarancs
5-6 nagyobb szem eper
1 nagy marék fagyasztott málna

Elkészítés:
1. A vérnarancsot gyümölcscentrifugával kifacsarom. Nekem a 3 narancsból kb. 1,5 dl lé lett.
2. Egy turmixgépben pürésítem a málnát az eperrel, hozzáadom a vérnarancslét és még 1 percig turmixolom.
3. Pohárba töltöm és már iszom is.

Ha csak friss gyümölcsöt használunk, dobjunk bele egy kis zúzott jeget is,én most nem tettem a fagyasztott málna miatt.
Mennyei!!!!


Megjegyzések

  1. Nagyon guszta lett ez is! Egyébként én sem vagyok híve az önsanyargatásnak és az ételmegvonásnak, mert nem látom sok értelmét neki. Teljesen szimpatikus a diétád! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése